Вътрешната реклама е неизменна част от оформлението на търговски обекти, заведения, офиси. Целта и е да привлече вниманието на потребителя и да го насочи към провежданата от рекламна кампания – промоции, нови продукти и др.
Плакати – за изработката им може да се използва хартия с различно качество - матова, гланцова или сатенена, върху която може да се достигне фотографско качество на отпечатъка. Подходящи са при производство на единични бройки или къси тиражи, нестандартни размери, различни визии.
Постери – за изработката на постери могат да се използват богата гама от материали – винил, винилна мрежа, хартия, пенокартон, олекотени PVC плоскости, микровелпапе. Правилният избор зависи от конкретното задание и целта, която сте си поставили.
Банери - изработват се от винил или винилна мрежа в нестандартни размери. Лесни са за подмяна и имат ниска себестойност. Подходящи са за краткосрочно обявяване на обществени мероприятия, откриване на нови обекти, промоции.
Подова графика – за изработка се използват специални фолиа и ламинати. Нестандартен вид реклама подходящ за големи търговски комплекси.